Tirva!!

I wake up fast klocka 5.15 tideni..thank Herra et wake up vast silloin ku muute mornonga ois venynnä ja mahdollinen tuuni..shillo ois mua väsyttännä..Niin näin unia in my night..mun motto et God horjuttaa sekoja..Mamma/maire miks te halusittekaan häntä kutsua makaa vielä..mun kulta..mulla tapahtu something like nya thing one day..taisi olla eile tahi ylieilen..pulppusi pari nya think woman..siis also usually..tartteeko ne julkasta..noh ne rakastaa mun heikon piirteen tähden mua..vaik heikkojen piirteiden tähden ihminen usually kärsii täällä..enkä ole tosta ylpiä..mut uskalsin tunnustaa..noh olinko vahva? Voinko olla vahva? Voinko olla sadun rinssi..Jesus..Olen kohhe 34 year old pappa..mulla armas and three good choice ustavaa..Olen i butik..pikkukaupassa tuuni..ollu kohta 3 year..duunista saan marmeladia soppaan..nami..huomenta..